תופעת הקורונה - פורצים לתודעה דרך יוטיוב והפייסבוק

תופעת הקורונה - פורצים לתודעה דרך יוטיוב והפייסבוק

 

בין אם אתם מנגנים, שרים או נהנים להרים הצגות ותיאטרון לאוויר, אתם צריכים חשיפה. בואו נודה בזה, זה אמנם כיף גדול לשיר לבד בבית, אבל רוב האנשים בדרך כלל ירצו לחשוף את אומנותם לעולם. אז כיצד עושים זאת ב-2021 בצורה הכי מדויקת?

 

שרים? אוהבים לכתוב שירים? אולי נהנים לשחק תפקידים בהצגות כאלו ואחרות? בין אם כך או כך, אנחנו מזמינים אתכם להכיר בעובדה – אמנים פורצים לתודעה דרך יוטביוב וגם פייסבוק. כולנו אוהבים אומנויות במה, בין אם מולנו עומדים אומני במה מעולם השירה, המשחק או מכל תחום אחר. בעוד שבשנים עברו אנשים היו צריכים לנסות ולאתר בעצמם כל מיני אודישנים לשלל תפקידים, היום בעצם ניתן "להציע את עצמכם" לעולם ולהציג את הכישרונות שלכם בקלות ממש.

 

כיצד עושים זאת? כמובן, YOUTUBE וגם פייסבוק

בעוד שאנשים מסוימים עשויים להסתפק בפתיחת ערוץ יוטיוב או דף פייסבוק, ישנם אנשים אחרים שמעוניינים להשקיע ולהריץ קמפיינים ממומנים של אותם תכנים שהם מפרסמים. בין אם מדובר בתכני ווידאו או בתכנים כתובים (למשל משוררים), פייסבוק יהיה כלי שיווקי נהדר עבורכם.

 

יחד עם זאת, יוטיוב לא יתאים לתכני טקסטים, אלא רק לאומניות במה שונות, אנימציה, הדרכה וכדומה. בימינו כבר הרבה יותר קל לפרוץ לתודעה, אבל חשוב לזכור – בימינו יש גם תחרות לא מבוטלת בכלל. ישנם המון אנשים אשר מעלים תכנים ליוטיוב ולפייסבוק מדי יום, מה שמוביל להצפה לא מבוטלת בכלל.

לאומנים קל לפרוץ לתודעה ב-2020?


אם כך, האם באמת יותר קל לפרוץ היום לתודעה? ובכן, כן, אבל זה בדרך כלל יהיה כרוך בלא מעט עבודה, העלאה של סרטונים, שיתופים ועוד. יחד עם זאת שיותר קל לפרוץ היום לתודעה בעקבות הפלטפורמות השונות, חשוב גם לזכור שאנשים מצפים לאיכות.

 

הקהל שיושב בבית ומחכה לסרטונים שלכם, הוא קהל אשר מצפה לאיכות מסוימת של סרטון. ככל שתקפידו על איכות גבוהה יותר, כך בעצם תעשו חשק לצופה לשתף את הסרטון שלכם. חשוב לזכור כי בעידן בו קיימת שיתופיות כל כך רבה, הציפייה לאיכות גבוהה עולה גם היא.

 

איכות גבוהה של סרטונים וכישרון בכמויות

אם תקליטו סרטונים בחדרכם וללא תאורה נכונה, אתם בהחלט מורידים את הסיכוי שאנשים ישתפו את המסר האומנותי שלכם. רוצים ליצור שיתופיות של סרטוניכם ואולי גם פריצה לתודעה? אנחנו אישית ממליצים על עריכה מקצועית וצילום מקצועי, תאורה נכונה וכמובן, הכי חשוב, כישרון בכמויות.


אגב, כישרונות אפשר לפתח! גם אם אתם לא הזמרים הכי טובים בשכונה, כדאי להתאמן! במשך הזמן, יכול להיות שגם אתם תהיו זמרים לא רעים בכלל. עד אז, עד שתמלאו אולמות בע"ה, תצברו לכם מלא לייקים בערוץ ה-YOUTUBE.

בהצלחה, אל תשכחו להתאמן!

תגובות

עליך להיות מחובר כדי להוסיף תגובה.