עבודה זמנית לסטודנטים - משרות ועבודות "אקסטרה" שתוכלו לעשות במהלך השבוע

מ 3.3.2020

עבודה זמנית לסטודנטים - משרות ועבודות "אקסטרה" שתוכלו לעשות במהלך השבוע

עבודה זמנית לסטודנטים

אם הגעתם לפה סימן שאתם סטודנטים, סביר להניח שכרגע אתם לא בתקופת המבחנים ורוצים לעשות קצת כסף להמשך השנה - מימון הלימודים, מותרות ועוד. כל סטודנט מכיר את הקושי במציאת עבודה מאורגנת - בדרך כלל עסקים מאורגנים יעדיפו אדם שיגיע להיקפים של חצי משרה ומשרה מלאה, יחפשו זמינות מלאה בשבת ומשמרות לאורך כל היום, מה שמקשה עלינו הסטודנטים במציאות מקור פרנסה. עם זאת, איך אנחנו יכולים למצוא עבודה זמנית בעודנו סטודנטים, הישארו עימנו.

 

 

דרושים סטודנטים

אתם לא צריכים לשפשף את העיניים, קראתם נכון. דרושים סטודנטים, תתפלאו; גם להמון משרות. כאשר אנו מדברים על עבודות זמניות לסטודנטים אנחנו מדברים על מספר מקצועות עיקריים: מוקדים טלפוניים בעיקר בשעות הלילה, מלצרות, ברמנות, ניצבות ועוד.

אופציה אפשרית נוספת היא לחפש משרות לטווח הקצר בזמן חופשת הלימודים, זו יכולה להיות משרה במכירות פרונטליות וטלפוניות, או אפילו משרת ג'וניור לתקופה קצרה במקצוע בו אתם מתמקצעים כיום.

 


המלצות ממעסיק - גם לפרק זמן קצר

מעבר למקור המספק הכנסה נוספת, נוכל למצוא עבודות אלו מועילות ביותר. אין זה משנה אם נמלצר בבית קפה השכונתי, נברמן בבר העירוני או נהיה נציגי טלפון של אחת מחברות הסלולר בארץ, תמיד בתקופה בה נהיה נוכל להציג את הכישורים שלנו, את הערך המוסף שאנו מביאים איתנו לכל יום עבודה. נוכל לבקש מהמעסיק המלצה למעסיקים עתידיים בתום תקופת הלימודים או בעבודות ביניים. בונוס: בהנחה ונמצא משרת ג'וניור, משרת מחליף לתקופה קצרה במקצוע בו אנו עלולים להיות לאחר הלימודים - נוכל להציג אותם בקורות חיים שלנו כ-ניסיון קודם בתחום.

 

מתי נוכל להתחיל?

בגדול - היום. לא חסרות משרות ועבודות "אקסטרה" שתוכלו לעשות במהלך השבוע. כאשר אנו מדברים על עבודות אקסטרה זה יכול להיות עבודות דיילות, הסברה, מלצרות, ברמנות ועוד. אתם לא צריכים לעשות יותר מדי כדי להגיע אל העבודות האלו, למעשה אתם יכולים לגרום אל העבודות האלו גם להגיע אליכם. בעזרת הכוונה נכונה, חיפוש בקבוצות פייסבוק של סטודנטים ובגוגל תוכלו להגיע אל אין ספור משרות שמחכות לכם.

 

תגובות

עליך להיות מחובר כדי להוסיף תגובה.