המחזמר שיער - בתאטרון הקמארי

מ 26.1.2015

קולנוע

המחזמר שיער - בתאטרון הקמארי

המחזמר , שעלה לראשונה ב 1967 , שתול במקורו בתקופת "ילדי הפרחים" של שנות השישים – חבורה של פעילים תוססים , ארוכי שיער , שחרטו על דגלם את המאבק לשלום , לשוויון , לאהבה, לחופש ולאחווה בין בני האדם. שירי המחזמר , שהפכו ללהיטים במצעדי הפזמונים.
"שיער" עוסק לא רק בביקורת אלא גם מביא סיפורי אהבות נכזבות וטלטלות רגשיות , לצד שאלות רבות המעסיקות צעירים עד היום: זהות מינית , הפרט מול הקבוצה , והאינטרס האישי מול הציבורי.
כשעלה לראשונה היה המחזמר רוק מהפכני, פורץ דרך שהעז לא רק לעסוק בנושאים חברתיים בוערים , אלא גם שבר את המוסכמות המקובלות בתאטרון והפך כל הצגה בכל ערב ובכל מקום בעולם לאירוע תיאטרוני שסחף את הקהל להפנינג של ממש בסופו.

לא סתם כנראה נכתב על המחזמר עם עלייתו המחודשת על הבמה על בימות ברודווי ב 2008: "כיום 'שיער' נראה יותר נועז מתמיד". במרוצת השנים הפך המחזמר לרלוונטי יותר ויותר , והפך למושא הזדהות של מיליוני צופים בעולם כלו (כולל בישראל , בשתי הפקות שהועלו כאן) כשבמרכזו שאיפתם של הצעירים לעולם טוב יותר המשוחרר ממלחמות כשעיני כל נשואות לשלום המיוחל.


שחקנים:
שירן לגזיאל, דן שפירא, עידו רוזנברג, מיי פיינגולד, יגאל משינסקי, מיכאל שניידר, אור דנון, עוז שושן, אדר ריקליס, מור חממי, אמילי מגנאג'י, עוז זהבי, אופיר צמח, דני לשמן,אברי ארבל, גל קורן, כפיר לוי, אלון סנדלר, יואב מילשטיין, עמית לוי, נתנאל בסיל, עודד לאופולד, מירב פלדמן, חן אמסלם, נועה גורן, רוני מרחבי, נטע טאמשה, עינת אזולאי, נועם עמית, הילה הוייזמן, נעמה נחום, משי קליינשטיין, עדי אברהמי, אייר שטיינמן, זהר בדש, אור משיח.

תיאטרון הקמארי.

ממומלץ מאוד!

תגובות

עליך להיות מחובר כדי להוסיף תגובה.