פסטיבל תמונע 2014

מ 20.10.2014

פסטיבל תמונע 2014

פסטיבל תמונע מאגד בתוכו מופעי מחול, תיאטרון, פרפורמנס ומוסיקה אשר נוצרו בשפה אישית וייחודית ע"י יוצריו. הפסטיבל רוצה להציב ראי לשטח האומנותי המבעבע והמשתנה, כשהמטרה היא לא לתת לשטח לשקוט. מעבר לחגיגה לשמה, אנו רוצים לתת מרכז לעשייה - שהיא הדופק של היצירה. העבודות בפסטיבל מוצגות בבכורה או בבכורה ישראלית ומהוות מבט מרוכז ובין תחומי לנעשה סביבנו.
אנו רוצים להסב את תשומת ליבכם ליריית הפתיחה של פלטפורמת מחול פולנית-ישראלית חדשה של תיאטרון תמונע בשיתוף עם המכון הפולני ותיאטרון הסטארי ברואר בפולין. פלטפורמה שתתקיים במהלך השנים הקרובות ותחשוף קהל ישראלי למחול בפולין וקהל פולני למחול בישראל. בפסטיבל יוצגו שני ערבים משותפים של יוצרים פולניים ויוצרים ישראלים וכן נקיים אירוע שיח.
כמו כן אנחנו שמחים להזמין אתכם למופע המחול "Magic Valley" של אנסמבל האינסטרומנט המגיע אלינו מברלין.
בתחום התיאטרון יעלו שלוש הצגות אשר נוצרו במיוחד לפסטיבל: "אסופי" של עידן זילברשטין, "על הבגידה" של אלמה וייך ו" 1948"- יצירתו של מרט פרחומובסקי על פי ספרו של בני מוריס.
בנוסף יועלו שתי הצגות חגיגיות מבית היוצר של אנסמבל תמונע – "וריאציות גולדברג" בבימויו של גיל אלון ו"פחד מוות" יצירתו של ניצן כהן.
אנו מזמינים אתכם לשלוש יצירות פרפורמנס חדשות: היצירה של דפנה זילברג "תורת הזרע" אשר פותחה מפסטיבל א-ז'אנר האחרון לערב מלא, "ותהר ותלד" של רחל קשת וחנה ואזנה ומופע חדש של השחקנית והיוצרת מיכל דביר.
אנו שמחים לבשר על העלאה של העבודה החדשה של נעה דר "עור" ועל יצירתה החדשה של הכוריאוגרפית נעה שדור שתעלה בבכורה.
עוד בפסטיבל נציג את האופרה "רגליה של הקיסרית" של תא אופרה זוטא, ונקיים חשיפה ראשונה של פרוייקט " S2" מבית היוצר של תיאטרון כאן.
אנו מקווים שבעשרת ימי הפסטיבל נצליח להציג תמונה מגוונת של יצירה מקורית המתקיימת כאן ועכשיו...

תגובות

עליך להיות מחובר כדי להוסיף תגובה.